Don't worry. Be Happy, Allah is there for you. Don't worry. Be Happy, Allah is there for you. Don't worry. Be Happy, Allah is there for you.

Jangan memekik Malam-malam


Hostel aku akhir-akhir nie asyik Blackout a.k.a tak ade karan. Sampai aku dah lali dengar pekikan-pekikan yang tak sepatutnya hehehe jangan salah sangka pulak yang memekik nie bukan spesis alam lain jauh sekali alam maya yang memekik nie spesis macam gurl-gurl hehehe mestilah gurl-gurl kan isna perempuan tak kan stay tempat lelaki pulakkan.

Apa yang aku haeran tahan tingkat tinggi bukannya sekali tau berkali-kali orang senyap-senyaplah kalau dah tak ada lampu tu. Kadang bende tu bersambung tau sampai kena tegur dengar AJK hostel hehehehe kalau dah kena tegur baru reti senyap.


Aku masih tertanya kaum aku nie kenapa kalau blackout jer nak memekik. Bukankah perangai tu tak elok lagi-lagi anak dara memekik tengah malam. Daripada memekik baik baca salawat or istighfar sekurang-kurangnya kalau orang lain dengar tak adalah nak rasa geram. Kalau takut sebab gelap alahai sayangku Kubur lagi gelaplah baby.....

so tips biar tak memekik masa blackout

1. Jangan duduk sorang-sorang kat dorm

2. Cepat-cepat istighfar

4. Seat mind kalau Allah dengan kite

ok tu jer jeritan Aku kalinie hope bermamfaat dan korang enjoy. Kalau ada yang terasa bukan salah aku tapi salah sendiri sapo suruh memekik malam-malam....hahahaha apa-apapun aku minta maaf yer...

No comments:

Post a Comment