Don't worry. Be Happy, Allah is there for you. Don't worry. Be Happy, Allah is there for you. Don't worry. Be Happy, Allah is there for you.

Guru Mengaji (Ustazah/Ustaz) Home Tuition Johor Bahru


Assalamu ‘Alaikum wr wb 
Lama saya tak update blog semenjak buat part time mengajar masa untuk update blog tak ada. Sibuk untuk siapkan assigment sibuk kerja. tapi rasa bersyukur sebab boleh kongsi apa yang saya belajar. 

kepada sesiapa diluar sana yang memerlukan ustazah/ustaz kami menyediakan Kelas mengaji AlQuran (Iqra'), subjek arab ,Fardhu Ain dan Tajwid langsung ke Rumah Anda (home tuition) atau online..Bagi Tuan, Puan/Encik, Cik/Kakak, Abang yang bermukim di Johor Bahru dan sekitarnya. Bagi sesiapa yang berminat, silalah hubungi saya di talian whatsapp atau call  Ana : 0137437641  semoga Usaha dan ‘Amal baik kita dipermudah dan diterima oleh Allah SWT. Amin Ya Robbal ‘Alamin……






15 comments:

  1. Sy ingin belajar bagaimana ya?

    ReplyDelete
  2. Kalau nak belajar agama apa pendek at an ustaz ustazah?

    ReplyDelete
  3. Kalau saya nak mengajar mengaji boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengajar di rumah blh ke ank saya 2 org saya mencari guru megjai

      Delete
  4. Saya nk belajar dtg uma boleh x

    ReplyDelete
  5. Sy area taman dahlia tampoi. Boleh dtg ke rumah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam encik Terima kasih kerana berminat, boleh terus whatsapp atau call no ini ya 0137437641

      Delete
  6. Sesiapa yang mencari Guru mengaji boleh terus call atau Whatsapp 0137437641 yang kami sertakan di atas.

    ReplyDelete
  7. salam..blh ke datang ke kota tinggi johor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta maaf kami belum cover area kota. Kalau berminat boleh buat online

      Delete
  8. area masai cover tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cover, boleh hubungi nombor ini 0137437641 untuk keterangan lebih detail

      Delete