Don't worry. Be Happy, Allah is there for you. Don't worry. Be Happy, Allah is there for you. Don't worry. Be Happy, Allah is there for you.

Mengaji Di rumah Johor Bahru

Assalamualaikum.
2 tahun genap saya mengajar mengaji , dari yang kanak-kanak hingga dewasa. kadang saya lagi suka ngajar orang dewasa walaupun lidah dah keluh,keras dan mungkin gigi dah tak ada tapi semangat nak belajar lagi tinggi dari saya yang nak belajar. 
Adakalanya masa untuk berehat tak cukup sebab saya mengajar seluruh Johor Bahru. Penat? yup memang penat tapi entahlah saya dah jatuh cinta dengan dunia mengajar nie,susah nak tinggalkan. Ahad sampai Sabtu saya ada kelas. sibuk mengalahkan orang kerja "opis" .
oklah selamat mengaji, nak puasa nie kalau perlukan guru mengaji boleh lah hubungi saya : 013-7437641



No comments:

Post a Comment